» indexabout
Saturday, 19 November 2011, 07:28 (comment)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
heyyaaaa ! serious nak cerita nii . HAPPY gegila harini . haha . manadaknya sebelum ni kerja stress jea kann . almaklumlah time tuu tengah pulun dengan PMR enn . okay perkara dah lepass , lepas . memang terbaekk terbest lahh . hangout dengan bestie . dari tengahari sampai ke petang jugaklaa . hoho . sampai-2 tuu . kitaorang pekena laksa penang duluu at food court . aumm . sedapp bhaii . okayy . kenyang sudahh . kami shopping satu pacific . alaa cari yang ada discount baru bestt . haha . habis punya habis shopping . kami pun naik atas . maen bowling . alaa alaa . besa lettew . gatai tangan nak maen bowling enn . jealous tak sangga bhaii . ada aku tengokk abang-abang at sebelah kami tuu enn . cekap nak mampus . kerja strike jeaa . tapi takpaa . kira okaylertuu . aku maen strike jugakk enn . taksemua . satu dua jaa . hihii . syiok pilasat ;DD takpa takpa cuba laggii . weee . okayy habis maen bowling uhh . kami pi maen skating pulakk . fulamakk . mula-2 uhh memang takut nak maenn . halaa . stg tak pasai jaa tak buleyh balik sebab kaki terseliuh kea apa kea kann . bytheway kami maen jugakk . cubaa . hihi . yang bestnyaa aku nisak dengan dinaa . kerja jatuh telentang jea . ahaha . dah jatuh tuu dan lagi kami lawan renggah gelakk . mana tak penatnya . ahahaha . serious lawokk . tapi bestt . jealous lagii . kebanyakkan chinese yang ada at situu . dengan lepaa punya skill . perghhh . lompat sana lompat sini . haihhh . jealous tahap superman aihh . alaaa . game tuu dea kena selalu maenn . baru cekap enn . maklumlahkan kaki perempuann . lembutt gituu . tu yang kerja jatuh jea tuu . hahaha . alasann . tak pandai maen tu tak pandai maen lhaa . hihi . tapi serious cakap . kaki mau kuat lhaa . hehee . haa . ada sorang untie ni baik nak mampus . dea tolong bawak aku masuk dalam court . dea cakap takpa cubaa . kalau jatuh bangun balik . takpa aih . cuba cubaa . [ cara dea cakap tuu macam chinese lahh . satg hampa fikir untie tu cakap loghat kedah pulokk . chinese nahh ]  waaaa . loveyoulah untie . hihii . dea telah buad aku ada semangat yang tinggi . cecey . puihh . huhu . yang pasti bukan dea kerja situu . alalala suukaaaa . hehe . btw thanks yea UNTIE . huhh . balik-2 tuu . mandi apa semuaa . habeh mandi tuu . taudak ziekah buadpa . hehee . masuk bilik peluk bantai busukk . weeee . tengahari baru bangun nuhh . keliaaa . syiokk aihh . sampai mimpi yang bestt . ahaha . kayy . nak tengok dak gambar kami semuaa ? lepas tengok jangan gelak nahh . hohoo :





haa . haa . jangan gelak jangan gelakk . kami memang lawakk . hihii . kaylaa . byee everyone .

                                                                                 ♕missziekah 






« previous
next »