» indexabout
Saturday 5 November 2011, 05:48 (comment)


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
hyeeeee .  this post dedicate tuu my bestiee ,  Fazeera ! #ce click nama dea tuu . hehe . weyyyyyy THANK YOU A LOT lahh ! sayang hang gilaa kodd . haihh . eshh . mesti hang tak pecaya kan yang aku sayang hang gegilaa . apapa puns aku sayang hang aku sayang hang !! terharuu kodd . tetiba dia tanya nak tengok dak video deaa . apalagi aku . tengah boring . mai pi laaa . hehee . lepas-2 tengok uhh . dia cakap "HADIAH BESDAY HAMPA" . waaaaaaa . memang terharu gila weyy . memang hang sweet lahh weyhh . memang bagi aku hadiah yang hang bagi tuu . macam EMAS hang taudak ! eeeeee . sukaaaaa ! sayang hang sayang hang laaa chubby ;DD . okayy . mesti hampa semua nak tengok jugakkan . video apala tuu ? ooohh . takboleh haa takboleh haa . satg kalau hampa semua tengok satg . hampa tergodaa . sebab rambut dea auu . hihi . dahla dea comeyy . mana buleyh mana buleyh ;P
HEHE ! haa . nak tengok tuan dea buleyhla . haa satsat . okayy . ce scroll down . weeeee . haaaa tulaa . tutu . omey dak omey dak ?

you make me smile . like you smile at this time  :D

OKAYY laa . byebye ! errrr .. satsat . KAWAN ! i want tuu told you ;
I LOVE YOU SO MUCH . AND THANKS A LOT !
also untuk bestie ziekah yang lain . muah muah muah

                                                                                missziekah 


« previous
next »