» indexabout
Monday 30 January 2012, 00:13 (comment)

                                                السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Never say goodbye ? of course I never say that word " GOODBYE" to HER , ! seriously I'm gonna miss her damn much later , who knoww ? In the same time , I do not want her go away to leave me ! when I think back . she must leave an old school for her future ! aaaa sedihh wey . tapi takkan hang sanggup tinggai kawan hang ? #eh aku sapa nak larang-II dia takbagi pindah kan ? macamlah aku parents dia . tapiiiii .... hmm . okayy faham -,- for me today is my bad dayy :'( start from rest time till go home I was cry . Masa time aku nak turun dari kelas tuu syikin panggil and bagitau kata fazeera nak jumpa kami semua at kantin  . then aku cakap kat syikinn . okayy ! tuptupp dok sat dekat kantin fazeera mai . time tuu dok makan . suddenly aku ternampak dia . and dia pun mai dekat aku . tahu apa dia cakap ? " wey , belajaq elok-elok nah " . aaaaaaaaa . dandan taklalu makan weyy ! mana tahan dahh . ayaq mataa akuu selalu banyakk gilaaaa bila orang yang selalu dekat dengan aku tetiba dahh takkan dekat dahh :'( okay aku sensitif -,- hmm . aku kenal hang dari sekolah rendah even kita dok kelas lain-II . ingat lagi dak weyy ? kita selalu gilaa bergurau senda dengan ayah zharif en .. what a miss man ! nvm . I hope you can learn with successfull and always in a good condition when you in new school soon . anddd ! get a better friend than me . the important thing about search a friend , you must sure it must always make you happy okayy .. always with you no matter what circumstances :) for syikin dina nisa afikah and hazirah , even kita masih satu sekolah , jangan ingat aku taksayang hampa weyy . tapi aku tengok hampa lani dah tak macam duluu sangat . lain lagumana tahh :'( takpaa . hampa always in my heart kay ;"D . tera dok kelas asing pun , aku sedih bagai nak rak :'( hmmm . stop stop and stopp . taktahan dah nak taip . satg lappy rosak penoh dengan ayaq . # FYI . second entry , type benda ni sambil nangis weyy :'( kbye .
NEVER SAY GOODBYE BECAUSE SAYING GOODBYE MEANS GO AWAY , AND           GO AWAY MEANS FORGETTING :'(
                                                                                                                    




« previous
next »