» indexabout
Wednesday 26 October 2011, 08:06 (comment)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee . feel HAPPY TODAY ! todayy i sayy in my liver : #nakp ka dak eh sekolah ? kalau aku pii mesti kengkawan aku bawak macam-2 ingredient lahh . ahaha  . okayy p lahh . mungkin mereka lupa yang harini hari lahir aku kan ? okayy . tepat jam 7.15 aku p sekolah . sampai-2 jaa at sekolah . hatii aku rasa tenang . dan aku rasa macam happy sangat ? hmm . harini cikgu kata ada game bola jaring . favourite akulah tuu . heee . aku dengan geng aku memang wajiblah masuk en . ahaha . okayy juara jugak ! tigatiga game juara . habis punya habis . kami pun p lhaa dekat bangsal basikal . tetiba aku terdengar bestie aku , dina . dia cakap #weh bila nak baling tepung nii  ? sedangkan dea takperasan yang time tuu aku ada kat situu . hehehe ! okayy . aku pun belahh lhaa dari tempat tuu . dah dengar dina kata centu . heee . ingatkan niat lepaa nak baling tepung at aku dah tak jadila . sebab aku dengar dina cakap en . okayy . naktau niat lepa jadii ka dak ? . smbung baca lagii ehh . haha . time rehat :: aku mula pelik ? kenapa lepaa senyumm jaa ? haaa . aku pun katala #mesti ada yg takkena dekad lepaa nii ? hmm . biarkan . hihihi selepas waktu rehat . cikgu mintak kami semua dok makmal ICT . masuk dalam tuu pun cikgu cuma nak tayang video karak dan bini-2ku gangster jeaa . dah muak kami tengok . sampai jaa at lab aku , bestie aku nisa, afikah punn bukak lhaa netbook en . tunggu lagii . online lahh . while bestie aku yang lain , fazeera , maisarah , dina n syikin p tolong cikguu . okayy . a few minute later . lepa punn masuk dalam lab .  hmm . dokk satt . takla satt sangat . lama jugak lhaa . maisarah sent chat ( facebook ) at akuu . you know what she sayy ? haaa . she sayy : semoga panjang umur dan murah rezeki . time tuu aku mula nak menangis ? kenapaaa ehh ?? hmmmm ! okies . tengok punya tengok video uhh . jam dah pukul 1.50 . kawan-2 aku yang lain pun keluarlah dari lab tuu . tinggal aku n the geng jeaa dalam tuu . almaklumlah . bila kita nak berjumpa dengan DIA . mana buleh dalam keadaan kotor kan ? heee . kira kami sembahyang dekat rumaa lahh . huh ! panjang jugak nohh aku taip  ! aahah . okay . nasib aku happy jea harini . sbb tuu lhaa best taip pnjang-2 nii . tepat jam 2.20 centuu kod . kami pun keluar lhaa dari lab . time tuu kami tak balik lagii . tunggu orang lain keluar dulu . okay tunguu-2 . hee . sementara dok tunggu . dina n sarah ajak aku snap gambar dengan lepa . photographer dea syikin lahh . hihi . ok aku cakap at dina dahla dina sikit-2 . depa buat tak endah jaa aku kata centuu . ahaha . peluk aku dengan erat lagi adalaa . haish . pelik nih ? heeee . okay setelah sekian lama tunggu budak-2 lain keluar . akhirnya keluar jugak . aku pun cakap at bestie aku semuaa . weyy . jumlaa balik . okayy . lepaa pun jumm ! first tuu aku jalan duluu . lepa follow belakang . ahaha . tetiba jaa dina sarah fazeera nisa afikah baling tepung dekat aku ! aku pun : weyyyy ! tayah laa . humphh . lepa lagi baling adala . yang syikin biasala . photographer ... mmg kerja dea lettew . haaa . aku ambik pulak plastik tepung tuu then giliran aku baling pulak dekat lepaa . ahahaha . kan dah kena ! mmg tak fair lhaa . lepa baling at aku banyak kod . aku baling at lepaa punn . elok tepung uhh nak habis dah ! ahahahahhah . lepa pun wish lhaa at aku HAPPY BIRTHDAY ! aku tersenyum jeelaa . heeeeee . sehingga tak terkata ! terharuu =,= ! okay . sebelum aku nak balik . kami snap ramai-2 . dihiasi dengan tepung di atas tudung dan baju . hihihihi . memang best lhaa time tuu . happy gituuuu :DD . aku cakap at lepaa : weyy  .okayla . aku nak balik dah nii . kbyee . time nak jejak kaki keluar dari gate sekolah . semua orang usha aku . maluuu kodd . tapi biasalakan . heeeee . btw harini hari yang tak boleh aku lupa ! sayang gila dekat bestie aku semuaa . muahmuahmuah ! sekian . assalammualaikum . #habis sudaaa . boleh buat karangan ;)


! I LOVE YOU SO MUCH FRIENDS !


                                                                              missziekah 


« previous