» indexabout
Friday 16 December 2011, 08:31 (comment)

                 السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


aku macam tak dakk sesapa pun at dunia yang awesome bagai niy ?  awad rasa lagu lain tetaww malam ni haa ? tisu sekotak pun tak cukup . #what the strawberry man !  takkan DIA nak uji aku seberat ni kodd . mama kata DIA sayang aku sebabtula , DIA bagi dugaan/ujian sampai seberat ni . tapiii ....... hm . maybe aku sering melakukan kesilapan kod terhadap hampa nuh ? sebab tu hampa meyendiri diri hampa tu dari aku ken ? hmm maybe lhaa ! bagitau sat . manusia mana yang tak lepas dengan melakukan kesilapan ? senarai mai . adeyy . kita mana sedar yang kita sering melakukan kesilapan en . devil banyak ken ? hmm

Living humans is difficult conducted by the weak and not willing to do as I am right ? and very easy as ABC for those who do not give up to continue her/his life .
               
urghh . fedupp ! okayy . dunia yang awesome , beautiful , perfect and bla bla bla memang bukan aku yang punya ! okayy . need tu close this tab now ! #before that , nak bagitau . sorry kalau english language aku tak betul . 

                                                                       missziekah 


« previous
next »