» indexabout
Sunday 18 December 2011, 07:16 (comment)

                                         السلام عليكم و رحمة الله و بركاته



holla uolls ! 4days more ? my heart pounding endless because of the upcoming PMR result ! #what the blue berries man ? urghh -,- I told my mom about this . and my mom was say . besyukur lah dengan keputusan yang dapat nanti . nak buad cemana lagi ken . buad-buad dahh . hmm . in that conditions , I feel , if I did not get excellent result , what my mother's feeling later ? ohh mom . Im soryy ;'( . huwaaa . huh ! apani ziekahh oii . result belum keluar . come on lahh ! ohhnoo ! okayy be chill . hmm -oo-
yampunn . serious ketaqq . jantung ohh jantung . hm hmm . kbaii
                                                                       missziekah 


« previous
next »