» indexabout
Tuesday 27 December 2011, 07:19 (comment)

                 السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Holla Fellass , for me tudayy I'm very very n very sadd , huwaaaaa :'( ha'aa why ? hmm it all about mai girlfriendss , oh darlingg , always missyuu , halaa ken semuaa pakat nak pindahh sekolahh daa , yang tinggai sini ? hmm , #okay hang takmau tengok kawan hang qeja hebat-II kea nanti hah ? sapa takmauu , okayy takpaa ! weyy hampaa ! study leklokk nahh , boyprends-II taukk tepi duluu , haha , tuddiaa ganaihh nuhhh ? dalam hati siapa yang tahuu , sedihh weyyy ! although kita baqu kenaii 2 taunn , tapi aku anggap hampaa macam family aku weyy , sehidupp sematiii ! weyyy dengaq daknii ? weyy hampaa ? hmm hmm :'( nak bagitau at hampaa sorry aku tak buleyhh jadi kawan hat terbest terbaik at depan mata hampaa wey , lepasni sapa nak teman aku pi toilet ? sapa nak pi kantin jalan sesama dengan aku weyy ? sapa nak pi tengok cikgu mana hat takmaii ? buku sapa lagi jadi mangsa aku nak tiruu , bila time kerja sekolah taksiapp ? sapa nak gelakk bagai tak ingat dunia dengan aku weyy ? sapa nak teman aku pi bilik kaunselingg sembang dgn cikguu weyy ? ty aku demam , sapa nak bawak aku pi jumpa PKHEM ? sapa nak meqayau satu sekolahh dengan akuu bila cikgu takmai ? sapaa weyy sapa ?? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'( weyy , sorryy ah selama aku kawan dengan hampaa , aku ada buat hampaa terasa kaa en :( jangan lost contact ! hmm , kayy aku paham setiap pertemuan ada perpisahan en ? tapii ..... macam takleyh nak terimaa jeaa ? serious nak bagitau hampaa , haqi hambek result tu en , aku asyik dok pikiaq pasai niy weyy ? dalam hati dok kata , msti hampaa semuaa akan pindahh -,-' hmmmmmmmmm :'( dalam bnyak-II manusia hat aku kenai , hampaa laa manusiaa hat selalu buat aku happy , adakala selalu buat aku sedihh , satuu lagii , sungguh haihh takleyh lupa moment tuu , time besdayy aku weyy ? alaa alaa , hat hampaa bagi tepungg at aku tuuu ? what the love man ! :'( pi mana selalu dengan hampaa ! even lepasni kita dah tak macentuu , hope sangat-II don't forget aku weyy , kayy  takleyh pi dahh ! satg lappy qosakk , masukk ayaq sajaa :'( haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sayanggg hampaaa :'(
harapp hampa baca post ni weyy !! hmm hmmm :'(
dedicate tuu : Fazeera , Nisa , Dina , Hazirah , Maisarahh ,  Asyikin , Afiqahh !

p/s : taip bendaa niy dengan ayaq mata dok keluaqq sambey play ombak rinduu ! a'aaaaaaaaaaa :'(

                                                               missziekah 

                       


« previous
next »