» indexabout
Saturday 31 December 2011, 05:09 (comment)

                 السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
                                  

ollaa Fellas ! todayy last day of 2011 , yedakk ? Dear 2011 , you was teaching me the meaning of happiness and separation .  For me , tahun niy lhaa yang buat aku semangat nak teruskan hidup ! tahu kenapaa ? let me alone know !  haha , yaaa hidup mesti diteruskan ! semangat semakin membaraa , oyeahh ! just a few hours will be in 2012 , yeayyy , Happy New Year , bloggers ! quetions ni : "apa azam baru tahun ni" ? ha'aaaaa azam yang tahun lepas pun belum habis ditunai , hikhokk ! okayy , says insya-ALLAH , azam tahun niy akan ditunaikan , aminn :) banyak sangat memori dalam tahun 2011 , alhamdulillah aku dapat tempuhi hari demi hari yang takboleh di "u-turn" balikk , hehe , setiap manusia mempunyai ujian yang harus ditempuhi en , yahooo.comm ! aku tempuhi dengan penuh kesabaran dan keikhlasan , acewahh , haha ! tahun ni buat aku sedih gilaaaaaaaaaaaa :'( , tahun niy jugak buat aku happy ? okayy , adalaa sikitt :) serious tak boleh lupaa along the journey tahun nii , ohmaiii mom ! kalaulah boleh patah balikk masa yang lalu tu en . whoaaaa ;D ha'aa fom4 ah akuu , haha , tua dahh nuh ? tapi macam bebudakk pun ? bila nak macam zirafah tetaww ? haihh -,-' kayy ah need tuu go now ! nakpi tengok bunga api , wahah , see yuu again fellas :-*

                                                                                        missziekah 


« previous
next »