» indexabout
Thursday 23 August 2012, 01:37 (comment)

                                     

                                                         السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
   Lamanyaaaa tak update ! Bukan apa busy bekerja sikit kannn. Ahaha :) okay nampak kan tajuk nyee tu ? maknenyaa ada rumah yang boleh terbang. Taksemua , setengah jaa. Once upon a time ... ehh kelmarin laa dalam pukul 8malam centuu lah , me and cousin tgh layan cita apa tah time tuu kat rumah aku. Pastuu tetiba ada dengar depa dok bising kat luar. Kami pun keluar laa. Keluar keluar tengokk rumah jiran aku dah ada kat langit nuu. Ish rugi tak masuk duduk dalam rumah tuu sekali. Mestii besttttt. Lepastuu kann , ishh fikir fikir balik takbaik pulak aku tipu hampa semua yg tengah baca nii. Taklah aku tipu je pasal rumah terbang tuu. Hehehe :) taksuruh pecaya nyee punn :P haip haipp tak baik marah marah. Bulan mulia nikann. Okay mintak ampun bukk

   Aku tahu aku banyak buat salah dengan hampa , ohh wahai stalker :) Maaf dipinta jika TERkasar bahasa TERsilap bicara TERmarah yang tak kena TERtanya tak tentu hala TERsasul yang tak sengaja TERpukul kat mana-II TERpekik di telinga TERpinjam harta benda sampai terlupa nak bagi balik la TERmoody tak semena-mena TERrumpat bila-II TERusik yg sengaja TERtak answer call hampa dan macam-II lagi laa yang TERadanyaa nohh :)

   Sebenarnyaa apa yang aku nak tulis pun taktau. Where Idea ? Okay stopp. Just nak ucap Selamat hariRayee jee. Masih tak terlambat kann. Haha :) " yang dekat pulang beraya , yang jauh pula salam dikirim ,  bersama keluarga dan sanak saudara , saling eratkan silaturrahim " Maaf tau maaf tau                                         ? Okay good. Byee :)














« previous
next »