» indexabout
Wednesday 29 January 2014, 04:37 (comment)

 ★TAJUK ROJAK
                                       
                               السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
Naaaaaa! I'm back, miss me? Well since lappy rosak, start haritu lama tak jengguk sini. Hampir setengah mati tauuu, ish rindunyaaaaa waaaa. As you know, *ceh bajet cam ada stalker lak* as spm graduate ni kan, memang dah mengajar aku erti sebenar pasal hidup. Aku dah tak tahu nak describe cemana lagi, yang aku rasa sekarang ni. Lapar! Lantaklah nak keluar tajuk ka tidak, kalau aku cakap aku lapar memang orang jugak aku makan kang. Bukan selalu nak bajet kuat makan orang ni, cakaplah apa nak cakap kahkah!

Bagi aku, hari yang dah berlalu ni. Hari always dengan gadget! Gaya nya macam tulah hari esok, boring! Dah macam orang hilang akal aku dibuatnya bila tinggal bawah tempurung dengan bestfriends aku, katak. Em apa pun, aku harap nanti bila aku rasa bosan tinggal bawah tempurung ni, mintak mintaklah bila keluar ada salji. Boleh gak aku fefeling cam kat overseas dak?

Aku pun dah blurr, tak tahu nak share apa kat sini. Tulah bila dah lama tinggal dunia blog ni mulalah malas nak update. Kalaulah aku cakap ja tanpa taip, then terus post en. Takkah bahagia hidup? Tapi tuu lah, sedih betul! Haaaaa, sekarang ni aku tengah buntu nak apply course apa. Ko ingat senang? Masa depan tu broh aduhhh, mati aku... Tadi dah start isi borang upu punya tapi bila dah smpai step 3 dimana aku kena pilih course apa aku nak mohon kan, terus aku close window. Macam best pulak haih! So bila dah fikir balik, tunggu abah balik dari meeting dulu lah. Boleh lah aku isi sesama ngan family nanti. Biar diorang ja yang decide, haa senang hati ekeke

Bananana! Last last, aku just nak cakap terima kasih tak terhingga dekat aku nya parents atas pemberian macbookAir ni. Kalau tak, tak ke sudah lah aku tak update blog. Cyber cafe? Memang tah ah masuk cc sebab nak update blog, gila youuuuu! Takda feeling nanti haha, memang aku taksangka sangat atas rezeki yang Tuhan bagi kat aku selama ni. Thanks GOD! So pasni aku janji, aku akan buat yang terbaik untuk maa and abah, JANJI!

Memandangkan sekarang ni dah nak masuk bulan Febuary, jantung aku dah mula resah. Siapa tak takut dengan result SPM jemah? Aduhai, memang aku nervous gila laaaaaaa even lagi sebulan lebih aku nak tunggu. Perghhhhh apa pun aku redha laa dengan result yang bakal aku dapat nanti. Harap result aku good good ekeke amin!

Nota kening; Happy CNY, no angpau. Kalau rasa nak angpau, ko pergi market beli limau selori


                                                                                                                         






« previous
next »