» indexabout
Wednesday 12 February 2014, 09:25 (comment)


                           السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Aktiviti harini adalah jadi maskot orang jogging (@Taman Jubli Perak) sebab fikir fikir balik, buat apa aku nak jog lagi memandangkan susuk badan aku dah slim. Kalau nak bayang cemana, haaa se slim slim lidi. Mula tu tak rancang apa apa pun kata nakpi jogging, secara spontan tragedi ni berlaku tau, bukan senang. Memula tu aku macam *hah, nak join ka dak diolls jog? kalau tak join nanti rindu pulak diorang kat aku, kalau join semakin slim lah aku* so aku decide, em join ja lah sebab bukan selalu sangat pun aku exercise kat rumah ni, kang tak sihat senang pulak dapat penyakit. Tak gituu? Nak cakap tak exercise kat rumah tu takdak ah tak exercise langsung, habis yang clean up rumah la menda tu? Haa kira okay laa tu kan, daripada aku makan tidur main fon makan tidur main fon dan ulang. Okay dah habis pun part mukadimah, baru mukadimah tau

start jog around pukul 6 macam tulah, best jugak tau bila jog dengan kawan kawan pastu sambil sembang sembang. Kau ingat senang nak buat macam tu nanti? Yalah, pasni "weh free dak? jum jogg?" nak tau apa respon kawan kita "alaaa, suami aku dah plan ajak jogg sekali ah, lain kali la eh?" .... haa macamtu agaknya nanti. So kat sini, nak aku beritahu kepada semua, spent time puas puas dengan kawan sebelum mereka asyik sibuk melayan suami dan anak anak, amboi bajet pulak kan?

haaa tau tau ja lah kan, bila tengah jogg tu, kau jangan ingat taman rekreasi tu untuk kau sorang ja, dah tentu la ramai orang kan? haa dah ramai tu ada pulak someone yang dah menggoda kami berempat, em aku rasa takpatut kot aku cerita pasal tu. Faham faham jalah, hahahaha! Tergugat iman tau.... okay skip pasal ni, then berjumpa lagi kita di penutup

okay, hi saya penutup cerita. Macam nak lempang dak? silakan, haha! bayangkan jogg selama 30minit ja sebab semua pakat nak rush balik tengok ariana rose, ni lawak! Takpayah gelak.... haa rush punya rush sampailah memasing dekat rumah, nak mandi tu memang tak sempatlah sebab berapa minit ja lagi ariana rose nak start so berbusuk lah seketika hukss. K totally, memang best spent time dengan yuppies semua, thanksss all :) Goodniteeee, see you soon for the next enrty, bye!


                                                      


« previous
next »